Περίληψη

Ο στόχος αυτής της διεθνικής στρατηγικής εταιρικής σχέσης είναι να υποστηρίξει πρωτοβουλίες που αφορούν τεχνολογικούς τομείς εκπαίδευσης, προώθηση της καινοτομίας, ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσία μεταξύ των διαφόρων τύπων σχολείων που εμπλέκονται στην εκπαίδευση, αναπτύσσοντας την ανοιχτή εκπαίδευση των μαθητών σε καινοτόμες πρακτικές και την βελτίωση όλων των δεξιοτήτων που απαιτούνται σε αυτήν την ψηφιακή εποχή.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ψηφιακές τεχνολογίες ως βοήθημα για την ενεργό συμμετοχή του πολίτη και την κοινωνική ένταξη, την συνεργασία με
άλλους και τη δημιουργικότητα στην επίτευξη προσωπικών, κοινωνικών ή εμπορικών στόχων.
Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα περιλαμβάνουν δεξιότητες μάθησης (Επικοινωνία, Δημιουργική Σκέψη, Συνεργασία, Κριτική Σκέψη), δεξιότητες αλφαβητισμού (Ενημέρωση, Παιδεία στα Μέσα και Τεχνολογία) και δεξιότητες ζωής (Κοινωνικές δεξιότητες, Αποτελεσματικότητα, Ευελιξία, Πρωτοβουλία, Ηγεσία)

Οι προτεινόμενες δραστηριότητες περιλαμβάνουν έρευνα, εργασίες, την ανάλυση και τις παρουσιάσεις τους, σεμινάρια και εργαστήρια με ασκήσεις όπου οι μαθητές θα αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες για να βελτιώσουν τις ευκαιρίες για απασχολησιμότητα και να είναι ικανοί να αντιμετωπίσουν τις αλλαγές στις τάσεις απασχόλησης που θα προκύψουν στο μέλλον.

Δουλεύοντας όλοι μαζί μαθαίνουμε να ξεπερνάμε τις διαφορές, να βελτιώνουμε τη γλώσσα και να αντιμετωπίζουμε την πολιτισμική ποικιλομορφία σαν μια κατπασταση όπου η διέλευση των «συνόρων» της χώρας κάποιου αποτελεί πρόκληση.
Ολοι.
Η συνεργασία θα έχει διάρκεια 24 μήνες μεταξύ σχολείων από την Ιταλία, την Ρουμανία και δύο σχολείων που προέρχονται από την Ελλάδα, του 1ου ΕΚ Πάτρας και του 1ου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Καρδίτσας.

Η δουλειά μας επικεντρώνεται όχι μόνο στη διδασκαλία αλλά και στην ενθάρρυνση, στην κινητοποίηση συνειδητοποιώντας πόσο σημαντική είναι η καινοτόμος πρακτική στην ψηφιακή εποχή.
Κάθε εταίρος συμμετέχει εξίσου στην επίτευξη των προτεινόμενων δραστηριοτήτων καθώς μοιράζονται παρόμοια θέματα και ανάγκες μεταξύ της αλληλεπίδρασης με τους μαθητές γενικά και στην προσπάθεια των εκπαιδευτικών να βοηθήσουν τους μαθητές οι οποίοι προέρχονται από μη προνομιούχα περιβάλλοντα με σαφώς λιγότερες ευκαιρίες. Κάθε εταίρος φέρνει ουσιαστική προστιθέμενη αξία στο έργο με τη συνεργασία και την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και γνώσεων.

Οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν ερευνητική εργασία και ανάλυσή τους, παρουσιάσεις, σεμινάρια και εργαστήριαμε ασκήσεις όπου οι μαθητές αναπτύσσουν δεξιότητες που απαιτούνται για να βελτιώσουν την απασχολησιμότητά τους και να είναι ικανοί να αντιμετωπίσουν τις αλλαγές στις τάσεις απασχόλησης που θα προκύψουν στο μέλλον.